Konversation med ett fullt ex.

Jag:
Dags att blocka upp
mig kanske? Det har
gått ett år liksom ;)
Han:
Jaja jag får fixa det...
Är ganska full nu:)
Jag:
Gött! Själv är man
pank :C
Han:
Tråk:(
Jag:
Nähä? Men en kompis
lånar ut pengar till
cigg iaf. Och jag ska
nog sno syrrans sprit
P:
Han:
Riktigt kör på barA, så
du är inte arg på mig
längre?
Jag:
mhm! Haha, det har
gått ett år, jag har
faktiskt inga känslor
för dig längre ;D så
nej, varför skulle jag
vara arg? :D
Han:
Nej bra det:) nej jag
bara trodde det
Jag:
Okey, men ah. Bra!
Han:
:)
Jag:
:)

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0