You need to keep your head up high!

Det är en aning frustrerande, this life of mine. Men jag ska fortsätta le och offra mitt kött för er! För jag var inte tillräcklig, men jag ska vara tillräcklig. Älskar ni mig mer om jag kryper? Då kryper jag. Älskar ni mig mer om jag förnedrar mig själv? Då förnedrar jag mig själv. Älskar ni mig mer om jag förtränger alla mina egna tankar och bara fokuserar på era? Då lägger jag mitt liv i en förseglad ask och fokuserar på era liv.

Det är inte så fint väder idag. Det är nästan varmt, men alla moln täcker himlen som ni täcker över mina tankar. Varmt, men det som finns där bakom vill komma fram. Min kropp felar och mitt sinne är tomt, fyllt med luft.
Jag är kär. Kär i världen som omger dig.

Jag har pengar nu, och det blir antagligen till att dra till Trappa Ner och supa mig full. Och idag ska jag ta bilder!

Saknar Elina.

Kommentarer ♥
Klottrat av: Ema

Ebba, det är inte meningen att du ska förtränga dina egna tankar bara för du ska kunna bry dig om dina vänner. <3

2009-08-28 @ 14:21:31
Klottrat av: Elina

Men babe, jag saknar dej med ju! Jag har hittat en bild här på Dennis dator från 1:an när vi satt i björngrottan, och du är så söt. <3

2009-08-28 @ 15:04:44
URL: http://vanimaainu.blogg.se/

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0