Våga vägra vägra.

Kom precis hem från sitta-ute-röka-prata-mys med Carroh. Känns bra att vi har löst det mesta nu och börjar på noll igen.

In other news:
Jag vill bara ha lite ömhet och kärlek.

Kommentarer ♥
Klottrat av: Elina

Du kan få kärlek av mej =) <3

2009-08-28 @ 10:24:15
URL: http://vanimaainu.blogg.se/
Klottrat av: Carroh

Jag är glad att vi kan komma överens som två vuxna människor, och jag tycker det är skönt att du är medveten om vart jag står :)

:*

2009-08-28 @ 13:14:07
Klottrat av: mamma

Av mig oxå om du hade velat det...... =)

2009-08-30 @ 19:27:39

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0