100322

Drömmar

När hjärtat är påväg ut genom bröstkorgen.
Det är då jag börjar tänka på hur din blick vandrar över mina läppar. Hur din blick dansar runt mina ögonfransar.
Dina händer är varma på min kropp, och vi andas inte längre. Vi byter luft med varandra. Ett plus ett blir ett.
Smärta genom kroppen, andetag mot hud som gör så ont. Rysningar. Ryckningar. Riskerar att bli galen. Allt i huvudet står still. Allt utom här och nu, jag och du.
Pulsen skyhög, upp i taket. Himlen är vårt tak.

Vi somnar famn i famn, vaknar rygg mot rygg.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0