100303

Utomhavanderskap

I mörkret av mina ögonlock ser jag hur du fortfarande ler mot mig.
I tystnaden av mina händer över öronen hör jag hur du skrattar åt min idioti,
och jag ler.
För saknaden av en vän är för stor, och kärleken som jag har blir för mycket i magen,
och jag spyr.
Kippar efter andan och ögonen tåras.
Jag hamnar på golvet idag igen. På golvet bland kläderna som luktar instängt och sköljmedel. Men jag tänker bättre med den unkna doften i näsan och med en randig himmel över mig.
Hon ska skriva låtar utan musik, hon ska dansa utan musik, hon ska älska utan musik.
Och du ska falla för hennes fötter.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0