090928

A falling star fell from your heart and landed in my eyes
I screamed aloud as it tore through them, and now it's left me blind

Helgen har varit asbra faktiskt. En massa kärlek till Clibbe, Parro, Frida och Madde som var guld!

Fredag: Chill hos Parro med Clibbe, ölspel och pinsamheter! Hade tänkt dra till Sunkträsket med det var visst inga där typ så vi struntade i att gå dit. Jag däckade och spydde en massa bara! Vodka och vin, ingen bra kombo.

Lördag: Sigges! Förfestade hos Parro med Clibbe, Frida och Madde. Dansade limbo och fnissade. Dansade gärnet på Sigges med tjejerna! Askul verkligen. Hemresan var väl inte så kul, idioter på bussen. Sen blev det nattmat på OjOj's! Och somnade hos Clibbe :)

Söndag: Bakisdag deluxe! Clibbe ville ha omnom-mat så Sosso tog bilen och körde oss till värnamo :) Burger King it was! Bästa bakfyllan på länge alltså :D Men åh vad mätt jag var. Åkte hem vid fyra-fem och satte mig vid datorn. Orkade ingenting efter det!

Oh well, idag är det måndag. Och pappa har hyrt ut gäststugan till två skitsöta killar som ska jobba i skogen här. ;D Tio dagar med ögongodis ja!

Hmhm, har hoppat av fyra kurser på komvux också! Jisses vad jag måste uppdatera min blogg med mitt liv. Har inte skrivit på ett tag. Jag läser i alla fall bara Programhantering nu, för det var visst allt jag behövde :)
Sen blir det högskoleprov x2 (för att öka mina chanser) och sen söka till Högskolan i kalmar (Linnéuniversitetet).

Åh, jag måste börja söka jobb. Pengarna börjar ta slut! Jag har handlat för mycket :(

Nej, nu ska jag kolla så att jag ser bra ut och sen gå ut och ta en cigg. (Killarna kanske ser mig, fniss!)
Haha, jag vet att jag blir som 14 igen när söta pojkar appears.

Ni får en  ulligullbild på min söta katt Elis också:


Tjarå, xoxo

Kommentarer ♥
Klottrat av: Carroh

Kommer och hälsar på någon dag!

Kan jag inte kolla på min egen man får jag väl passa på och titta på andra ;D

2009-09-29 @ 21:19:54

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0