090915 0824

Jag är jättesjuk. Jag hostar slem och snorar. Förut kände jag mig ganska frisk för övrigt, men nu känns det i kroppen också. Jag missar så himla mycket i skolan :(
Det känns som att jag sviker mina vänner när jag är sjuk. Fan :(
Ska till polisen idag, förhör om bråket på trappa ner. JAG ÄR SJUK HALLÅ. Blir hem direkt sen.

Lyssnar på Säkert! och ska precis gå till bussen märkte jag nu. -Stressar

Kommentarer ♥
Klottrat av: Ema

Gick förhöret bra?

Jag är också sjuk, och du ska inte känna att du sviker någon, för det gör du väl inte? :)

Har du slutat på matte b förresten? <3

2009-09-15 @ 15:29:29

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0