Vaken

Musiken tystar mig och jag står stum och ser på dig. Mitt sinne är ett hopkok av trådar som slagit knut på sig själva.
Du bara skrattar och stampar i gruset som gör hål på dina converse. Jag kan känna ditt blod pulsera, för du är så nära mig. Jag kan höra hur ditt hjärta pumpar järnet genom dina armar och ben.
Ditt skratt studsar mellan husväggarna och landar i mina öron. Jag hamnar på mina knän och skrapar händerna röda. Du ser ner på mig med puppyeyes, som om jag för en sekund skulle ge vika och lyssna.
Spark, slag.
Jag ligger på rygg och ser molnen dansa över himlavalvet. Solen sticker i ögonen, och jag känner mig helt okey söndertrasad.

Jag tar ett andetag och älskar med luften.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0