Underbara liv

Tusen getingar surrar i min kropp och jag har is på utsidan som får min hud att knottras. Bubblan jag levt i har gått sönder, och verkligheten smiter in i sprickorna. Men vi ska ju vara glada att solen skiner.

Jag har ångest inför varje minut, hål i hjärtat och vikter i bröstet. Jag vill bara att allt ska vara perfekt, precis som stunder förr. Då jag mådde bra av varje andetag, längtade till varje tidig morgon och älskade det eviga sällskapet.
Men idag ser inte ut sådär. Jag kvävs av luften jag andas, sover till 12 varje dag och känner mig som den sista människan kvar.

Smärta vann över stolthet
Du grät ljudlöst och salt
Som en som ångrar så mycket
Men ändå omhuldar allt
Du grät för att trycket i bröstet
Ville spränga dig inifrån

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0