Tidsfördriv

1. Tror du att vi fortfarande håller kontakten om ett år?
2. Tror du att jag har testat droger?
3. Tror du att jag har varit full?
4. Tror du att jag har rökt/snusat?
5. Tror du att jag har haft sex?
6. Litar du på mig?
7. Hur mycket tycker du om mig på en skala av 1-10?
8. Om du fick reda på att jag bara hade en månad kvar att leva, vad skulle du då göra?
9. Har jag någonsin sagt nått snällt/fint om dig till dig?
10. Vad tycker du att jag skulle passa att jobba som?
11. Vet du något jag gillar mycket?
12. Säg något helt ärligt till mig som du verkligen menar, vad som helst.

Kommentarer ♥
Klottrat av: Klero

Jag vet faktiskt inte vart man kan köpa dom. Jag önskar att jag visste. :)



Kram

Klero

2009-05-27 @ 19:15:01
URL: http://klero.blogg.se/
Klottrat av: -

Jag kommer inte att ta några steg.

2009-05-27 @ 21:39:41
Klottrat av: Sam

1. Nej

2. -

3. Jag antar det med att du berättat det tydligt många gånger förrut så.

4. Att du gjort.

5. -

6. Litar på dig till en viss mån

7. 7, du är fortfarande en god människa, alla är inte perfekta.

8.-

9. Ah, men hur mycket av det var sant är frågan.

10. "Art director" kanske?

11. Ja, du gillar din syster väldigt mycket.

12. Jag hoppas fortfarande det bästa för dig, fick inte säga det innan, därför gör jag det nu.



Tidsfördriv.

2009-05-27 @ 22:30:35
Klottrat av: sannie

Ha en bra dag :)

2009-05-28 @ 09:19:02
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Klottrat av: thaikalle

fin blogg. kolla mina söta apor och följ med på mina spännande äventyr i Burmas och thailands djungel

2009-05-28 @ 14:02:01
URL: http://www.thaikalle.blogg,se

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0