Månskensregn

Det är något som vill upp ur min hals. Det växer, och jag mår illa av att tänka på mig själv.
Det är så mycket jag måste göra, träna nu också? Vill bli fit, passa in på idealet.
Vill vara fin i dina ögon.
Tar på min kropp, vill skära bort hälften.

Jag trodde jag kommit över min sjukdom, att det inte var något som belastade mig.
Men jag känner mig så otroligt äcklig. Jag är så besviken på mig själv.

Skriva novell om en bortskämd yngling med ångest, nej tack.

Spinga flera hundra mil för att bli smal och slimmad, nej tack.

Göra läxor och skriva prov, nej tack.

Avlida, ja tack

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0