Byta, eller ge upp

Anna Ternheims cover på Broder Daniels Shoreline är helt otrolig. Fantastiskt.

Vad är nytt?
Mitt hår är klippt ojämnt, mina lungor känns lättare, jag känner mitt hjärta på platsen det ska sitta, musik låter finare, men min hud ryser vid minsta tanke fortfarande.

Läste precis om ditt skitpsyke, och du fick mig att hata mig själv. Låter jag så?
Jag ska aldrig tycka synd om mig själv igen.
(I alla fall inte så att någon ser)

Hur ofta ser man sitt liv från utsidan? Det frågar jag dig.
Du, vars sinne är så mörkt och befläckat som en gruvarbetare.
Man kan inte ändra sig själv om man inte vet vad som ska ändras på.

/care
Mvh, Dramaqueen, Attentionwhore och Den störda.

"Jag kan ju inte hjälpa att jag är dum i huvudet."










Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0