Carefree

Hur ska jag börja, jag saknar värme och närhet.
Saknar A och K sominihelvetesjävlar.
Men det är long gone behind me fo sho.

Tom, Pierre, Jonte och Emil.
Bästa pojkarna i världen.
Skulle vilja slå ihop dom till min egen. Hade vart supanajs.

Kommentarer ♥
Klottrat av: DenVitaKaninen

1989 slogs Berlin muren ner, när det hände så öppnades en värld mycket mer fri än den som stod bakom den muren. 20år senare ska ännu en mur rivas ner, den öppnar upp till samma sortens frihet, bara att du ska riva detta hinder och öppna upp, du är värd att bli älskad, så mycket som du gett av dig själv. Du är inte ensam, så snälla tro inte annat

2009-04-01 @ 00:18:00
Klottrat av: Nona Calibri

Vem är DenVitaKaninen ?

DDD:

2009-04-08 @ 01:58:10
Klottrat av: Nemo

Du får komma och kramas med mig då och då (A) :$ <3

2009-04-09 @ 03:53:11

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0