Big, fat, giant hole

Jag har ett hål i mig som bara kan fyllas av mig själv.
"När du lärt dig att gå in i dig själv kommer du att förstå hur otroligt rolig du är" -Mam.

Men jag vill inte gå till en kurator.
Jag har så mycket spännande saker i mitt huvud som jag inte vill visa för någon, inte för någon utom möjligen A.
Vi tänker likadant.
A vill förändra världen. Han vill få bort allt hat och alla krig. A har ett bra sinne, perfekt tänkande.
Vi dricker båda ensamma.

Du trodde du skulle skrämma mig, men det enda du gjorde var att ytterligare väcka min nyfikenhet.

Och nu sitter jag här, hänförd och fylld med tankar.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0