Utkast

Nu ska jag snart in och handla snacks som jag ska gnaga på ikväll, ensam framför tv:n med femhundra filmer.
Jag ska lipa till äckliga snyftfilmer och sakna. Lyssna på äcklig snyftmusik musik och poppa popcorn och dricka läsk kanske. Eftersom att jag gett bort min sista sprit till syrran nu så återstår bara en liten flaska champagne, "å de bli man ju int full på!"
Så det får bli läsk.

Det var faktiskt längesen jag satt och blev full i min ensamhet. "Good job, girl!"
Nä.
Jag undrar hur det kommer att gå för mig när jag är 20, och får köpa själv. Ajaj, fyllebult. Äsch, då blir jag som majoriteten av alla svenssonkvinnor. Tar sig en flaska vin på kvällen och vaknar tidigt dan efter för att gå till sitt tråkiga jobb på Posten/Ica/Socialen.
Jag drar inte alla över en kam, jag går efter tvprogram och min mamma.

It runs in the family, or what?

Cigg har jag gott om, men inte fan kan jag röka dom nu när halsen är dum. Igår vid matbordet tog pappa upp det. "Du kanske alltid får hosta vid förkylning för att du röker? Hmmm?"
Nää, kan det vara så?
Jag erkänner aldrig.



Jag kommer sluta som Bridget Jones.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0