Tisdag

Idag orkar jag inte med någonting. Jag bara ligger i sängen med datan och längtar efter min lön i augusti så att jag kan beställa lite finigheter från olika favoritsidor på nätet, mums.
Jag älskar flaggmönster, och speciellt Storbrittanniens flagga, mhm!

Den här skönheten från Gina är något
jag gärna har hängandes på min axel!


Skitsnygg tröja från Gina, gief nao?

Och så till sist klänningen från Gina, min kärlek!
Köp den till mig och du är min favorit for ever <3
Party i den här och jag känner mig awesome!


För övrigt, jag har fått klart för mig att K vill vara singel idag.
Så jag har officiellt slutat andas! Och slutat äta. Jag har ingen matlust längre. Och sluta bli kär ska jag också. Det slutar bara illa.

Puss!

Kommentarer ♥
Klottrat av: Elina

Tack honey! <3 jag jobbar röven av mej... vad gör du? =) <3

2009-06-23 @ 18:59:21
URL: http://vanimaainu.blogg.se/
Klottrat av: Nina

snyggt :)

2009-06-24 @ 13:39:08
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0