Sommartider!

Pappa och Marina grillar, mmmmM!
Snart blir det mumsmat, jag är hungrig.
Lyssnar på Säkert! och dricker vatten i en gammal "pripps energy"-vattenflaska. Den är gul och ful.
Tar studenten på fredag och jag längtar faktiskt mer än jag inte vill. Jag vill bort från allt det här! Jag kommer fortfarande ha kvar mina vänner, och jag ska göra allt för att vi ska träffas ofta.
Jag vill vill vill verkligen komma in på hik, annars kommer jag få sitta hemma ett år, blä. För finns det jobb till oss ungdomar kanske? NÄ just det.

Jag röstade i EU-valet i fredags också. Förtidsrösta i skolan is actuallythe shit. För jag vill ju inte rösta på samma dag jag ska gå på bal, haha. Jag tänker inte skriva vad jag röstade på, för det har ni inte med att göra.

Idag har jag solat och faktiskt fått lite färg, otroligt. (Eller så inbillar jag mig bara det)
Ska pressa i sommar alltså, vill bli hälsobrun och inte sjukhusblek som jag är nu.

Jag har fixat en massa reklam till min blogg, kul va? Tryck på den så tjänar jag pengar, wiie.

 

Kommentarer ♥
Klottrat av: max flygare

hej har du en prippas vatten flaska???! har du lust o sälja den till mej?! har letat järnet efter en sån!!
hör av dej till min mail isåfall! // mvh max

Svar: Min pappa har en.... Jag tror inte att han vill sälja en sketen gammal vattenflaska....Jag skrev det där för fyra år sedan, shit ):
Nona

2013-08-11 @ 22:30:22
Klottrat av: max flygare

ok! men jag skulle gärna vilja ha en sån igen! kan betala bra för den med :)!! skulle uppskatta om du ville höra med han iallafall?! men vill han inte så vill han inte..! jag har haft en förr men den är borta!

Svar: Jag frågade, och han tror att han slängt den. Sorry!
Nona

2013-11-05 @ 03:22:35

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0