Somliga går med trasiga mobiler.

HEIDO TELIFÅNEN!

Jag sa hej då till min älskade, rosa Sony Ericsson idag. Tappade den i golvet en sista gång! Nu är jag fast med en gammal ful Sony Ericsson, tills jag köpt en ny med min lön i höst :( Alla bilder är borta, fan. Alla sms från K är borta .__. Jag har kvar alla nummer iaf. Men resten då :c Jag får inte tänka på det, kommer säkert komma på fler saker jag har kvar i den mobilen då. Det är ju bara teknik!
Varför blir man så leden över att en mobil går sönder? Känns som att livet har stannat av!
Nu har jag ju en fungerande mobil med alla nummer, men jag hade halva mitt liv i min rosasöta mobil :(

Oh well, r.i.p.


Cyanide and Happiness, a daily webcomic
Cyanide & Happiness @ Explosm.net

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0