Se på mig, vännen

Ja, det verkar ta emot.


Jag vill inte störa mina älsklingar med mina problem just nu, för dom umgås med Andreas som ska hem imorn.
Så jag tänkte att jag skriver det på bloggen så får dom läsa det sen.

Jag vill flyga. Flyga bort härifrån så att jag inte behöver sitta ensam och depp medans jag lyssnar på min egengjorda Sad FM-spellista på spotify. Flyga iväg så att jag slipper bli ignorerad av dig.

Järn och salt blandas i en slags kärleksdryck som jag smuttar på. Jag kväver mig själv av lugnet jag sväljer, och ser tulpaner och svalor utanför fönstret. Dom dansar.

Du är allt för mig.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0