Pärondryck

Min syster behövde aldrig min dricka, för det blev ingen fest. Så jag dricker upp den nu.
Skrev precis ett handskrivet brev till K. Ska skicka det imorn, så kanske han får det på måndag.
Jag är verkligen helt tom, jag har inte ens några tårar kvar.

Jag bevakar inte Ett och Två's bloggar längre i alla fall. Och jag älskar och litar på Tre. Och Fyra = K.

Pratade med min kära Ema idag, och vi bestämde att vi ska fika någon dag i veckan! Och se om Clibbe inte jobbar, och se om hon vill hänga på. Mina gurls, omnomnom.

Wow, jag började dricka min pärondryck när jag började skriva det här inlägget, vilket var ca fem minuter sedan, och det börjar redan känns av.
Jag har ju inte ätit något på hela dan, kan vara det.

ett litet par vid varandra
när den ena säger
livet är så skönt
jag tycker hemskt mycket om dig
jag tror jag älskar dig
bara säg livet är, hey!
en resa genom en okänd värld

Magnus Uggla slår huvudet på spiken alltså. Han är awesome, hans texter är awesome.
Jag saknar all musik jag hade på hårddisken hos mamma.
Jag har knappt någonting här, bara ny musik. Jag vill ha gammal Magnus Uggla! Nu!

Nu ska jag fortsätta dricka mig onykter, ha en trevlig söndag
Pusshej.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0