Once a failure, always a retard

Ryggar vända mot varandra, jag trodde du var nån annan.

Uppmärksamhet är inget bra, det får mina hormoner att löpa amok och min hjärna att ta dumma beslut. Av alla dumma saker jag kunde tänka mig att göra så väljer jag hjärtekross. Det brukar inte ens finnas på menyn i min resturang. Men någon var bestämd på att jag skulle börja servera nya saker. Det blev ingen populär rätt. Det blev ganska fel faktiskt. Så fel att jag nu står här som en idiot, utan dig.

Alla ansikten flyter ihop till ett, men när det väl kommer till kritan vem jag gett mitt hjärta till är det som att spela rysk roulette. Man vet aldrig vem som får kulan.



Jag lyssnar på Markus Krunegård och ryser. Hostar sönder min hals och drar in snoret i näsan.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0