Movits och spindlar


Jag lyssnar på Movits, fan vad bra dom är!

Pappa kom precis in på mitt rum och bad mig komma ner till badrummet för att inspektera hans öra. Då har alltså en liten spindel krypit in där och sprang runt på hans trumhinna så att det lät som en mal eller nåt! UUH!
Jag tog den på en tops och syrran mosade den. Så det blir nog regn imorn, förlåt!
Hihi, nu kliar det på hela min kropp och jag ska gå ut och röka.

På onsdag ska jag visst till gnosjö och dricka mig full på folköl och dansa med Olof. Det blir nice! Någon nisse som vill följa med?

xoxo

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0