Mer Taylor Swift

Med huvudet vänt mot fönstret saknar jag ... ingenting.
Jag kom precis på hur tragiskt det låter. Att den här stunden skulle vara den lyckligaste på länge?
Jag är tom på insidan, kort och gott.

Jag har ingen vidare utsikt. Taket nedanför mitt fönster och en del av grannens trädgård. Sen är det bara en massa träd.
Jag känner mig instängd i mitt lilla, mörka rum. Jag behöver komma ut och röra på mina vingar, andas och sila luften mellan tänderna.

Det gör så ont.
Det gör så ont att vänta. Och det finns så mycket jag bara skulle vilja skrika ut till världen! ...men om jag hade gjort det så skulle ni bli arga. För jag tror inte att jag inbringar någon respekt.
Ibland, någon gång, skulle jag tycka att det var fint om man blev satt i första rummet. Bara så att jag får känna på hur det är. Av någon.

Jag känner mig inte hemma någonstans. Inte konstigt att jag längtar så till att flytta hemifrån. Jag vill skapa ett eget hem, där bara jag får plats, med mer yta och frihet att sprida ut mina vingar.




NU har jag gjort mitt, och skickat sms till alla där jag frågat vad som händer på midsommar.
Så kom inte och klaga på mig sen.

Jag hatar mitt liv.

Kommentarer ♥
Klottrat av: Mamma

Älskar dig vad du än säger!!!jag SKITER i det rent bokstavligen....släpp på din stolthet,det tjänar inget till!!!...tro mig jag vet!!!!!!!!!!



din egen ma!

2009-06-18 @ 15:15:52
Klottrat av: Mamma

Jag sätter gärna dig i första rummet om du tillåter!!! men det gör du ju inte...varför? jag kan hjälpa dig om du tillåter...det vet du!!!!!

2009-06-18 @ 17:58:44

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0