Lorentz & M.Sakarias - Baby!


Asbra låt!

Det här är inte full version, men jag pallar inte skriva ner resten av texten.

vi göre fosho här
för de är lore losho brumbrumwhäär!
dem säger att det är en brat
medans jag är på stureplan med en sån Brat
det är en stockholm grej typ som anabola
och på den här Stockholmsgrejen har vi monopol så,
lilla sscpränki kom ihåg va tyst eller hållomdå

Bara fråga, e det soft o få vara med oss,
men de ända som ja frågar e får jag ta några bloss.
Behöver inget jobb, skriver inget CV
kom allyyy, skiner på ditt CV
O jag kan de där och de säger shiet vilken facking swhhä
fuck de där låt oss skaffa Cash
jag är redo har packat min duffel pack

Baby de är jag Lorelight 
Baseline och Marty Mcfly
Shiet man klart de e nice

Baby de är jag Lorelight 
Baseline och Marty Mcfly
Shiet man klart de e nice

Hit it glalry
frillan what up Futurecop you know what it is

Vi flyger högt över haven eller City kommer aldrig tröttna på staden
så vi sitter och väntar på grönt ljus i bilen
när vi sicksackar fram mellan höghusen här i storstaden
ah jag bor kvar än en månad till ordnar bostad sen M-Mpunkt
och de känns lugnt
levde i kaos tills jag nådde till en vändpunkt
o nu vibar vi sen jag låter månskenet guida mig hem genom natten
låter den visa mig vägen med en lady brevid mig
de e vi mot världen
Min brorsa o mitt gäng o min morsa är frisk nu,
din son han har blivit artist nu 
Se på mig lev för mig
tillbaka i City dem vet vart jag rör mig 

Baby de är jag Lorelight 
Baseline och Marty Mcfly
Shiet man klart de e nice

Baby de är jag Lorelight 
Baseline och Marty Mcfly
Shiet man klart de e nice

vi flyger, vi flyger fram
vi flyger, vi flyger fram

vi flyger, vi flyger fram
vi gör det för vi kan

Baby de är jag Lorelight 
Baseline och Marty Mcfly
Shiet man klart de e nice

Baby de är jag Lorelight 
Baseline och Marty Mcfly
Shiet man klart de e nice

Baby de är jag Lorelight 
Baseline och Marty Mcfly
Shiet man klart de e nice

Baby de är jag Lorelight 
Baseline och Marty Mcfly
Shiet man klart de e nice

 

Kommentarer ♥
Klottrat av: Eddie

Förhoppningsvis en liten hjälpande hand ^_^

Otherwise...kick my ass :o

Lite som jag inte fick fram riktigt btw, du märker var

Bra låt!



----------------------------------

Mina glajjer ifrån sabrez

softa ner med den najsaste ladyn

på å festa loss på fästingen ta det jag vill ha å schpräcki kan få resten

(tjej skrattar retsamt)

addicted to the nightlife skålar med cola det som kommer efter aj aj

å vi e tillbaka ja ler till henne å hon ler tillbaka

gilla min flow baby gilla min mow baby

hoppar ut ur bilen å brudarna går crazy

gör det för min farsa, syster bror å min mamma

(fj)ärdeningsfamiljen på copacocabana

hey!

å softar hå'r't för hela den tiden vi har jobbat hå'r't

stannar inte förrens jag nått mitt mål

het mode het cloth från topp till tå





Baby de är jag Lorelight

Baseline och Marty Mcfly

Shiet Mayn klar de e nice

Baby de är jag Lorelight

Baseline och Marty Mcfly

Shiet Mayn klar de e nice



Fuuuutuuuureee

Shhhhuuuuuuutt



Baby de är jag Lorelight

Baseline och Marty Mcfly

Shiet Mayn klar de e nice

Baby de är jag Lorelight

Baseline och Marty Mcfly

Shiet Mayn klar de e nice

2009-06-03 @ 21:18:24
URL: http://komashatra.blogspot.com

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0