Let us be awesome, and adult

Jag bryr mig faktiskt ingenting. Jag försöker så gott det går med att förbättra mig, seriöst.
Så när jag får smällar och slag för att jag beter mig fel blir jag lite sur. För jag jobbar på det, actually!

Till en,
Jag skiter i om du snackar skit bakom min rygg.
Till två,
Jag är inte kär i din pojkvän.
Till tre,
Jag börjar förlora förtroendet för dig.
Till fyra,
Bestäm dig, annars byter jag räls och fortsätter en annan väg.

Other...
Jag är sjuk idag! Har hostat hela natten och jag har jätteont i halsen. Är sur på fyra som inte verkar vilja bestämma sig. Jag kan liksom inte vänta för alltid.
Nu ska jag hosta lite och fundera på en snyggare design till min blogg.

Puss & Grek.

Kommentarer ♥
Klottrat av: Elina

Din blogg är fin som den är! =) <3

2009-06-11 @ 18:50:01
URL: http://vanimaainu.blogg.se/

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0