ESBD06

Jag har nu läst igenom en del klasskompisars bloggar om vår student. Och visst känner jag mig ledsen över att det ska ta slut men.. Nej, jag känner faktiskt igenting.
Det låter hemskt, men som jag alltid brukar säga, "jag tror på det jag ser". Och det stämmer även här. Jag kommer inte fatta att det är slut förens i augusti när jag inte går tillbaka till skolan. Sjukt egentligen.
Det kommer kännas som ett vanligt sommarlov; jobba, umgås, festa och om jag har tur så sträcks min lycka till det ultimata.

Vecka 26 eller 29 (kommer inte ihåg när det var) kommer jag få reda på om jag kommit in på hik!
Jag fick ett stort brev här om dan från hik. Jag trodde seriöst att det var ett antagningsbrev, så jag slet upp det! ...För att se att det var en inbjudan till öppet hus den 25 Juli. :(
Men jaja, kanske ska hälsa på kalmar högskola den 25 juli då, måste ju kolla in skolan jag kanske ska gå på!
Ska se om jag kanske ska börja söka bostad utifall att. Man kan ju alltid tacka nej om man inte kommer in på skolan.

Men exakt hur ska jag klara mig utan mina vänner?
Jag har köpt rosor idag, men det är en hemlighet. Blev bara till dom som jag tycker ska ha en ros, för olika anledningar.
Men det är en hemlighet.

Nu lyssnar jag på OK Go och dom är supa-åsm. Hittade dom av en slump på youtube, där jag hittar allt annat haha. Men i alla fall! Jag såg deras awesome video till "Here it goes again" där dom hoppade runt på .. springband? Äh, jag läger upp videon så får ni se själva :D

Den riktiga videon är inte tillgänglig i sverige längre... av nån dum anledning :( Så ni får en version som några elever på en skola gjorde! :) Precis samma dans :D


Love it! Haha :D

Här kommer en riktig video med OK Go P:


 

Kommentarer ♥
Klottrat av: Nina

cool blogg :)

2009-06-08 @ 12:34:28
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0