Äntligen fredag!

Jag har längtat efter helgen! Vet inte varför, varje dag är ju som helg, men när fredagen kommer så känns det mer som att man får slappna av.
Ska in till arbetsförmedlingen idag igen och lämna lite betyg och arbetsintyg som pappa har på jobbet och kopierar nu. Sen blir det väl att köpa cigg med, mums.
Imorgon ska jag träffa min Clibbe-babe som har varit i gbg en vecka med Ema! Jag och Clibbe ska ha myskväll, för det behöver vi. Typ kolla film och snacka en massa girltalk :D Alla tjejer behöver en sån kväll.
På söndag kommer förmodligen Ricard hit och kollar film! Det blir trevlans, bor ju så nära så det är ju nästan skamligt att inte träffas :D

Jag mår faktiskt bra idag. Succesivt har jag klättrat uppåt från i söndags, och allt känns lite lättare. Jag tror att jag kommer komma över K med lycka i kroppen, för han är fortfarande min vän, och vi bråkar inte. Jag kan prata med honom utan att hjärtat försöker hoppa ur kroppen och ta självmord, utan att mina lungor ska vridas till oigenkänlighet, utan att mitt bröst ska spricka av trycket inifrån.

Det känns bra.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0