Vadå, var det nåt nytt pussykatten?

Jag lever på impuls och smakar på luften som luktar körsbär. Mina händer skakar när du inte tar i dom och jag letar efter spår av dina lukter bland mina väggar. Jag sväljer socker, andas trötthet och försöker känna efter. För världen stannade och jag vet inte hur jag ska dra igång den.
Hjärtat gråter av alla förluster från mina gångna dagar, för jag minns för väl. Men jag ska aldrig radera dina hjärtslag mot min trumhinna, aldrig. Hur kan ett hjärta bulta så högt, och bultade det för mig? Jag ligger vaken och funderar i en varm natt med The Postal Service som vaggar mina hjärnvågor. Och jag vet inte om jag saknar kroppen bredvid mig eller om jag bara har ett tomrum i mig själv att fylla ut. Och i så fall, vad ska jag fylla det med? Just nu känns alkohol och cigaretter som en bra idé.
Jag ser månen genom mitt fönster och kan inte mer än undra; ser du också på månen just nu?
Har vi månen tillsammans alls.


Cykelspott och kvävda krokodiltårar
Månbarn och kärleken som försvann i djupet
"Take a look at me now, there's just an empty space"
Saknad och ilska
Blandar en drink av tårar, svett och blod och halsar
"Kan Ebba, kan Ebba, kan Ebba dricka sprit? Det kan hon, det kan hon, EBBA KAN DRICKA SPRIT!"

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0