Ta ditt liv med arsenik.

Hahahahaha, jag pallar fan inte mer snart. Kan inte alla bara sluta vara så falska, fittiga och äckligt självgoda?
Tre personer kan ta åt sig. Tre KVINNOR, jävla kvinnor. Fan i helvete vad jag ska sluta umgås med kvinnor.
Jag ska bara umgås med mina män (finns några grabbiga brudar där alltså. Sen är ju Elina och Madde acceptabla kvinnor, för dom får inte mig att må dåligt).

Ni utav mina vänner som läser min blogg kan ju här få reda på att jag inte tar mer skit. Visa för mig att ni vill vara mina vänner, annars kan ni fan dra åt jävla fucking helvete.
Jag har känslor, kom ihåg det.

Kommentarer ♥
Klottrat av: Elina

Yeeey! Jag är acceptabel ^^ har inget internet än, myglar lite nu, men snart så! :D <3<3<3

2009-07-24 @ 18:36:04

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0