Searching too deep

Beck - Devil's Haircut


Hur hittar man motivation till livet?
Mitt främsta nöje nu för tiden är att ligga på mitt golv bland alla mina kläder som jag inte orkar städa upp och lyssnar på deppig och djup musik. Nästan utan att andas, och utan att tänka.
Jag försöker fylla ett tomrum med sex och uppmärksamhet. Jag lagar mat som jag inte äter och börjar gråta utan att jag vet varför.
"One day I'll fly away, leave all this to yesterday" -känns väldigt långt borta, eftersom att jag inte vet om jag har styrkan till att flyga iväg. Min kropp har slutat fungera. Det är en massa fysiska fel på den. Hela jag har blivit fel, har jag lyssnat för mycket på vad du sagt? Att jag är den enda som tänker som jag gör? Att jag är one of a kind, in a bad way?
Jag har gjort en lista i mitt huvud på för och nackdelar med livet, och jag måste säga, att nackdelarna är fler just nu. Men samtidigt så kittlar fördelarna mitt samvete.

Hjärta eller hjärna, det är frågan.

Kommentarer ♥
Klottrat av: zerendipity.se

been there, done that...



inte roligt. men jag tror det är viktigt att man orkar ta sig förbi dem där bitarna... usch för negativa tankar. du kommer förbi dem! om ditt inlägg nu var seriöst vill säga ? ;)



om jag klarar det, så klarar du det med :)



kram!

2009-08-04 @ 21:17:50
URL: http://www.zerendipity.se

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0