My heart still beats for you.

MUSIKJUSTNU.

Onsdag, och jag sitter på min hårda datorstol och sträcker på tiden tills jag ska städa mitt rum. Men det känns som att jag har blivit för fäst vid min gigantiska hög med kläder och papper på golvet, jag tänker så bra när jag ligger där. Men igår när jag precis skulle sova så hörde jag att det prasslade, och jag tänkte direkt på möss :( Det var också en spindel i mitt tak natten innan igår som jag mosade. Så jag måste städa, annars kommer möss äta upp mina kläder och spindlar äta upp mig.

Idag har jag jobbat igen, nästa vecka är den sista och det ska bli skönt med ledighet sen. Att gå upp och jobba klockan sju är jobbigt för min kropp.
Det finns spindlar på jobbet :C Och silverfiskar.

Kalmar på fredag, stannar till söndag. Ska bli awesome! Ska bo hos Hannapanna :] Hoppas man kan säga hej till Tom då med. He better be there! Synd att Lalle åkte till Emmaboda :C Ville hälsa på honom med, blä.

Well, ska väl städa nu antar jag. Nu när jag har berättat lite om min dag och vad som händer i helgen. Sånt som mina vänner föredrar att läsa!

pus.

Kommentarer ♥
Klottrat av: mamma

Kan du inte vara så ärlig (du som gillar det)...O, tala om för din mamma varför du undviker mig, samt hatar mig?? Vad har jag gjort dej som är så illa!!O, kom inte dragandes med studenten eller balen. För det håller inte. Jag försökte verkligen att bry mig men.....ingenting dög. Du hånade mig när jag sa att jag inte hade råd med en så dyr klänning du ville ha! -" Det är din förbannade plikt som förälder".. hette det! Men det som gjorde mig mest ledsen var nog alla kränkande ord samt att du försökte få mig att bli arg på Sara! vad nu hon hade med det hela att göra!!Du bitchade, utnyttjade mig osv. osv. Tillslut blev jag förbannad!! Tvärnitade bilen en gång under färd, med dej tykandes, gnällandes o hånande!! det var som om ett blodkärl sprack eller hörseln försvann.....jag öppnade bildörren på din sida o sa högt o bestämt...-" Gå ur min bil för helvete" jag har lika många rättigheter som du har....har du tänkt på det.!! MEN, jag har lika många skyldigheter oxå självklart!!!Du fyller 19 i år,och du respekterar ingen!!( "som har åsikter om dig" )Men du har åsikter om allt o alla!!.......Varför Ebba??

Anser du att du är sååå mycket mer värd än alla andra? Vad tycker ALLA dina vänner om det? Har du tänkt på att du kanske mår bättre om du förlät, eller bad om ursäkt själv lite mer!!

Människor är i grund o botten snälla o vill väl. Men man får bjuda till lite själv oxå....testa nån gång, vem vet det kanske öppnar nya dörrar.....Jag finns här om du behöver mig, men bara om du är snäll emot mig!!



Puss & Kram

Mamma!!

2009-07-31 @ 09:37:37

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0