Just breath, another day

Lyssnar på nyfunna Télépopmusik (<3) och äter hemkokt jordgubb/rabarberkräm. Min syster kokade den igår, och ÅH säger jag bara. Mat-orgasm!

Idag har jag jobbat, och det går faktiskt amazing! Snabbt alltså. Jag och Ema är racerstädarna! Rallybrudar med städvagnar much? Puss på det bara.
Sen åkte jag hem och syster hade lagat goood mat. Stekta potatisbitar (?), bacon och ägg, haha :D omnom var det i alla fall.
Sen åkte jag in en sväng till gislaved, ganska onödig resa när man nu ser på det i efterhand. Jag köpte till och med cigg, fast än jag slutat! Jaja, dom var väl behövda under samtalet i alla fall :) Ska nog ut och ta en nu faktiskt......
.....Och så var jag tillbaka!
Télépopmusik var ju verkligen bra! Helt amazing awesome kaka.

Mjo, idag ska jag somna vid 11 var det tänkt. Ska maila arbetsförmedlingen och låta dom veta att jag söker jobb till hösten med :) Får se om det blir nåt, men jag får ju hoppas! Working-girl blir det förhoppningsvis då.
Jag och Ema ska få igång vårat lilla projekt också! Vi ska sy kläder och sälja. Jag har en hemsida som vi kanske ska lägga upp lite kläder på så småning om. Jag har stora förhoppningar om detta! Måste spara pengar till en bra symaskin med.
Hm, jag kommer inte på så mycket mer att skriva nu, så jag ska fortsätta äta kräm och lyssna på orgazm-music!

Puss och kram skumbanan.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0