Jordens undergång

Jag är jättetrött. Ska ta en tupplur nu för att återställa mig, så väcker pappa mig sen när vi ska äta omnom.
Mikaela och Uffe är här med sina sönder Patrik och Philip, samt Krille och Lenita med Krilles son Fredrik. Pappas vänner med deras barn med andra ord, jag älskar't. De här två paren med barn är mina favoriter verkligen. Dom är så trevliga :) Synd att dom bor i Lidköping och Göteborg. Fredrik är så jävla skön haha, coolaste killen fer sure, 13 år! Bestis.

Imorgon börjar jag jobba, kl 6 ska jag gå upp och börja jobba kl 7. HJÄLP.
Jaja, jordens undergång idag då med andra ord.

Var med Edvin och gänget idag och badade. Eller ah, tittade på när pojkarna badade :) Jag har ju piercat navlen precis!



Ajuste, sov hos R i natt och jag är hapi.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0