I wish you thought I was the reason you were in the world.

MUSIKJUSTNU.
birds can fly so high
and they can shit on your head
yeah they can almost fly into your eye
and make you feel so scared
but when you look at them
and you see that they're beautiful
that's how I feel about you


Jag ligger på golvet omgiven av kläder, prylar och papper. Tankarna svävar i dofterna av tvättmedel och trycksvärta. Brädorna i taket är oändligt många, men jag har lyckats räkna dom en gång, 56. Det bubblar i magen av daimchoklad och händerna skakar. Jag tänker på er, och hur mitt hjärta vill dela sig i bitar och krypa in i era bröstkorgar och stanna där för alltid. Mina djupa andetag fyller bröstet med svavel och det bränner där någonstans, i mitten mellan lungorna. Gåshud på armarna för att ilskan bubblar under min hud och jag hostar ut något som liknar sång. Musiken får mig att slappna av i mitt klädhav och jag somnar in.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0