Face the music

Jag ska till vårdcentralen imorn. För jag har konstiga eksem på armarna, fötterna, knäna, öronen och handflatorna. Och så är min tunga torr och känns konstig.
Jag vill dö lite :(

Jag mår inte bra just nu.
Jag skulle vilja vara någons centrum just nu.
Kan inte någon bara tänka på mig litegrann just nu?
Kan inte någon vilja umgås med mig just nu?

Alla är så upptagna. Jag klarar ju av att böja tid för er, och jag trodde vänskap var som en motorväg, gick åt två håll?


Förlåt för att jag nämner det, men ni vill ju att jag ska säga vad jag tycker. Och jag är för feg för att säga det rakt ut.
Jag är feg. (döda mig)

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0