Where did my mind go?

MUSIKJUSTNU.

Lyssnar på Cute Is What We Aim for, omnom!
Jag har bränt mitt pek- och långfinger på vänsterhanden idag! Skulle plocka upp en jordnöt från en platta jag precis stängt av på spisen :( Och TSSS så hade jag bränt bort två fingeravtryck! Inte så kul kanske, men det gör inte ont längre i alla fall.
Edvin var här nyss! Helt spontant för att snacka lite. Och den mannen är så bra! Vi kan verkligen prata om allt, vi är som syskon. Han åkte hem ganska nyss, blev en långsnackis! Men det var trevligt minsann.

Imorn blir det jobb igen, sista veckan nu!
Och på lördag har jag och Edvin planerat att vi ska grilla/bada med allihopa! :D Ska bara kolla vilka som hänger på ;D
Men nu ska jag nog sova :) Godnaatt!

pus.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0