Ojdå!

Jag har svårt att förklara saker! Och så var det med den saken.

Idag har varit sjukt segt! Jag gick upp vid halv 12-12 typ, och har inte gjort någonting! Jag käkade frukost med syrran och sen satte jag mig vid tv:n och kollade på Top Model 2 och Project Runway. Och lite MTV. Sen satte jag mig vid datorn och har suttit här sedan dess :( Eller nej, jag kollade på Bones, How I Met Your Mother och 2½ men för en stund sedan med. Jag har så tråkigt :(
Imorgon ska jag in till kommunhuset och betala av skulden på glass och paj jag dratt på mig under fem veckors jobb! 407 kr! Hutlöst vad glass jag har ätit! Jag är riktigt ärlig och säger att den här sommarens glasskonsumtion slår alla somrar jag ätit glass :o Måste det göra!

På fredag blir det Trappa Ner! The Rising Rocket ska spela och det lät intressant tyckte jag! :) 90 kr insträde lät inte så farligt, sen måste jag nog låna pengar av pappa för att kunna släcka törsten där inne med! Hm. Jaja, får min lön snart och kan betala tillbaks :)

Nu ska jag försöka underhålla mig med olika spel på facebook, habbo kanske, spela.se, blipville osv...
Hjälp mig! :(

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0