Move it, mind.

MUSIKJUSTNU.

Jag tittar upp och ser en stjärnhimmel och ännu en gång tänker jag på oss, de två stjärnorna som lyste starkast. Jag såg inga pigga stjärnor i natt. Det känns som att hela himlen vet om att vi inte längre brinner, och jag klunkar energi för att hålla modet uppe. Socker och avsmak blandas på mina läppar, och giftet mina lungor tar hand om stöts ut ur fingertopparna. Ögonen svider och mitt hjärta verkar ha slutat banka. Fast ändå är min puls så hög när jag tänker på dig.
Jag var nära döden idag, och det svider fortfarande i min kropp. Livet fortsatte att leva, och jag andades ut när bilen fortsatte rulla utan förhinder.

Radion spelar Blondie och jag kippar efter luft.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0