Going back to school

Idag var jag på skolan, was awesome. För jag ska plugga upp Matte B, Svenska B, Historia A, Samhäll A och Natur A. Detta gör att jag kommer få studiebidrag! Den här terminen ska jag plugga röven av mig, så att jag äntligen kan söka in till Kalmar och komma in nästa år. Vårterminen blir jobbsökande och sparande till Kalmar.
Men den här terminen är skola, bo hemma, och spara.

And in other news...
Jag är underbar! Jag är fantastisk! Jag är stark! Jag är självständig! Jag är bäst! Jag är AWESOME!
(mitt självpeppande, det helar mig så mycket att jag snart kan vara där för Ema 100% igen)

Ska ringa snart, jag älskar dig.

Kommentarer ♥
Klottrat av: Anonym

Ring inte :) Orkar inte snacka i telefon, du vet vad jag tycker om det. Jag är inte arg eller något sådant, vill bara vara för mig själv lite :) Puss

2009-08-18 @ 15:22:06

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0