Forever young

Alltså, jag känner mig som 13 igen :'D Benni är så jävla söt :'o Haha, tjena jag dör ^^

Jag ska hämta mitt paket från H&M idag :D! Omnom! Ska posa lite i kläderna sen ;D
Hmhm, snackar med Chris nu, han är mysig :D Jag har fler killkompisar än tjejkompisar, och det är bra, för boys är så himla mycket mer nice :) Mina tjejkompisar är asbra också, ta det inte fel ;)
Åh, jag vet inte vad jag ska skriva :o Jag vill bara att Benni ska svara på mailet :'D Haha, kill me, I'm 13 again!

Cute Is What We Aim For är nice! Bara så att ni vet.

pus.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0