Det slog mig att solen var du.

Jo, jag har tänkt. På en massa. Bland annat så har jag tänkt på hur illa jag har hanterat situationer/problem mellan mig och andra människor. För i stället för att ta itu med det och lösa det, så kickar jag ut personen ur mitt liv. Men sen går det ett tag, och fan vad hålet i bröstet växer. Jag har inte vetat vad det beror på, men nu vet jag.
Jag har varit elak mot C, en människa som jag ser så mycket av mig själv i. Jag har sett henne som en bästa vän, hon kunde lyssna till vad jag sa och ge kritik. Jag var väl bara dålig på att hantera kritiken. Jag har nu satt upp en mur som tar alla besökare som fiender, och jag har försökt jobba bort den muren. Den har hål och sprickor, men det krävs en sista dynamitgubbe för att blåsa hela skiten i luften! Men vad jag vill få sagt, jag respekterar C.

Jag har också tänkt på kärlek. Och där är en del väldigt suddigt fortfarande. Men jag vet att jag inte vill vara ensam längre.
Respons är det dåligt med bara. Skit samma.

Jag har tänkt på mina tankar. Jag är för paranoid, och det gör att mina vänner kanske inte står ut med mig till slut. Jag är en tävlingsmänniska, jag måste ju kämpa för att bli bäst! Jag ska ha den inställningen i fortsättningen. Självförtroende behövs även bland vänner.

Jag ser också inte varför vi inte kan vara vänner? E, vi har trots allt varit nära. Men du behöver jobba på din svartsjuka.


Lite jag tänkt på.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0