Bok Bok Bra

    
Exodus, Gossip Girl - You know you love me, Sång till en fjäril.

Idag lånade jag tre böcker på biblan. Kände att det var dags att ta tag i läsandet! Kommer väl skriva lite recensioner på dem sen, bara för att jag tycker att det är kul att tolka och analysera.
Exodus har jag läst förut, och den är grymt bra. Jag försvinner in i världen bakom Exodus sidor, mmm. Har bara läst ett utdrag ur Sång till en fjäril i ett gammalt nationellt prov när jag gick i nian, och så hittade jag boken idag (ganska sliten), och var tvungen att låna den.

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0