Loveable

Dagens ris:
Plugg, projektarbete och ännu mer plugg.

Dagens ros:
Mannen som stannade mitt på stora vägen med sin bil för att släppa förbi mig (hade fått stå där aslänge annars), K<3 och Katy Perry!

Det är mycket med skolan nu. Studenten snart och jag som inte ens har någon balklänning! Ska förmodligen åka och titta på klänningar nästa helg med pappa (och syster troligtvis).
Har mössan iaf! Eller mysse, som Emil i lönnerberga hade sagt. Fattas bara en bysse! P:
*pang*
Jag är på lite bra humör ändå i allt det mörka! Jag skyller på K :*
Och nej, inte samma K som står där nere nånstans, uscha. En ny K, en bästare K.

Humdidum. Jag som trodde den här bloggen skulle bli lika dyster som min gamla!
(Den är mer dyster, när man tänker på att det här är det första någorlunda positiva inlägget).
Kan vara för att den är så svart med... HA HA HA P;

Nej men alltså.. Nu ska jag äta arsenik och rakblad och dö lite. Kyss och Smek!

P.S. K nr 1 fortsätter att besöka min bdb. Patetiskt! Han har blockat mig. Patetiskt!

Kommentarer ♥

Klottra något här:

Namn:
Kom ihåg mig! :D

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Klotter:

Trackback
bloglovin
Accessora.se Mounis.com CDON.com Wizmobi.com Tingshop.com Dunken.se Spreadshirt Designer Gratisgodis.se GratisBio.se Erbjudanden24.se Student.se
RSS 2.0